loading...

ترازو-باسکول

مقالات ترازو و باسکول،تعمیر ترازو و باسکول،کالباس بر

mina niknam بازدید : 248 پنجشنبه 16 اسفند 1397 زمان : 12:18 نظرات (0)

برخی افراد بخصوص جوانان علاقه زیادی به اسپرت کردن خودروی خود دارند که خوشبختانه لوازم زیادی نیز متناسب با برند و مدل خودرو عرضه شده است که با بهره گیری از آنها میتوان  خودروی خود را اسپرت نمود. اسپرت ماشین  بسیار متنوع هستند که هر یک میتواند به نوعی باعث اسپرت به نظر رسیدن خودرو شوند. اسپرت ماشین میتواند شکل ظاهری خودرو را از حالت عادی خارج کرده و به شکل اسپرت در آورد. انتخاب اسپرت ماشین به سلیقه فرد بستگی دارد. اسپرت ماشین بر خلاف لوازم اصلی کاملا سلیقه ای انتخاب میشوند و کافی است تا مالک خودرو به یک مدل خاص علاقمند شود که البته لوازم اصلی اینگونه نیستند. اسپرت ماشین برای علاقمندان به مسابقات رانندگی نیز مناسب است و کمک میکنند تا خودرو با به دست آوردن حالت اسپرت برای مسابقه آماده شود.

انواع اسپرت ماشین

اسپرت ماشین  به طور کلی در دو نوع مختلف عرضه میشوند. از انواع اسپرت ماشین باید به لوازمی اشاره نمود که تنها میتوانند ظاهر خودرو را به حالت اسپرت در آورند که اکثر مالکان خودرو در کشور ما نیز به دلیل عدم شرکت در مسابقات ورزشی تنها به دنبال این نوع لوازم هستند که تنها بتواند شکل ظاهری خودروی آنها را از حالت عادی خارج کرده و به حالت اسپرت در آورد. اما انواع اسپرت ماشین نیز وجود دارند که میتوانند خودرو را به یک خودروی اسپرت مناسب برای ریس تبدیل کرده که البته در کشور ما طرفداران زیادی ندارد.

راهنمای خرید اسپرت ماشین

برای خرید اسپرت ماشین باید توجه داشته باشید که از لوازمی استفاده کنید که متناسب با خودروی شما تولید شده باشند. برخی افراد برای خرید اسپرت ماشین به این نکته توجه ندارند که آیا قطعه مورد نظر آنها تناسبی با خودرو دارد یا خیر. نمیتواند اسپرت ماشین را از هر برندی تهیه نمود و باید لوازمی را خریداری کرد که متناسب با برند و مدل خودرو باشند. برای خرید اسپرت ماشین بررسی هایی را نسبت به قیمت ها انجام دهید زیرا قیمت این دسته از لوازم در هر فروشگاهی یکسان نیست و نوسان زیادی دارد. برای خرید اسپرت ماشین از چندین فروشگاه مختلف قیمت دریافت کنید تا بتوانید به یک رنج قیمتی مناسب و منصفانه دست یابید.  البته این موضوع نا گفته نماند که قیمت اسپرت ماشین ممکن است در برخی از برندها کمی بالاتر باشد. برخی برندها هستند که از لحاظ ظاهری و همچنین کیفیت در سطح نسبتا بالاتری  قرار دارند و به همین دلیل نباید توقع داشته باشید که از قیمت پایینی برخوردار باشند. برای خرید اسپرت ماشین به فروشگاه اسپرت کاران مراجعه کنید.  فروشگاه اسپرت کاران انواع اسپرت ماشین را با قیمت های بسیار مناسب و منصفانه عرضه میکند و یکی از فروشگاه های کاملا تخصصی در زمینه عرضه لوازم و تجهیزات لوکس و اسپرت خودرو محسوب میشود. فروشگاه اسپرت کاران مورد توجه بسیاری از علاقمندان به لوازم لوکس و اسپرت خودرو در شهرستان ها نیز قرار گرفته است و در حال حاضر علاوه بر تهران محصولات خود را به سایر نقاط کشور نیز عرضه میکند.

mina niknam بازدید : 105 سه شنبه 27 مرداد 1394 زمان : 11:28 نظرات (0)

نصب باسکول دیجیتال پند مدل ثابت در این صفحه برای راه اندازی باسکول پند طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است ، باسکول پند یک برند شناخته شده و با کیفیت در صنعت باسکول بوده که با نصب اصولی و استفاده ی صحیح از باسکول عمر بسیار طولانی خواهد داشت .

راهنمای نصب و راه اندازی باسکولت پند مدل ثابت

در زمان استفاده و نصب باسکول دیجیتال پند مدل ثابت به نکات ذکر شده توجه نمایید و علاوه بر این به اتصال دو شاخه ی باسکول به پریز تکی توجه نمایید و از ارتباط دادن دو شاخه در پریزی که به آن چندین دستگاه اتصال یافته است جدا خود داری نمایید ، کفه باسکول نیز در سطحی کاملا مسطح قرار گیرد و سینی توزین نیز شئ خارجی اتصال نیابد ، از نکات دارای اهمیت جهت استفاده از باسکول پند جلوگیری از قرار دادن اشیاء به صورت دائمی بر روی باسکول و یا قرار گیری کالایی قبل از روشن شدن باسکول دیجیتال است .

برای نصب باسکول پند ابتدا در قسمت زیرین باسکول دیجیتالی سیم جمع شده را باز نمایید .
توجه نمایید ابتدا قسمتی از سیم لودسل را برای سهولت مونتاژ از قسمت پروفیل افقی رد نموده و از قسمت زیر پروفیل عمودی بیرون کشیده شده و سیم بیرون آمده را به قسمت داخلی پروفیل عمودی مانند شکل هدایت نمایید .
برای بستن گارد محافظ و پروفیل نمایش دهنده از پیچ و مهره ی داخل پک باسکول استفاده نمایید که همراه با آچار مخصوص است .
آداپتور باسکول را به برق اتصال دهید و سپس باسکول پند را روشن نمایید و تا اتمام شمارش صبر نمایید و سپس در صورت تمایل اقدام به توزین و قرار دادن اشیاء بر روی کفه ی باسکول نمایید .
mina niknam بازدید : 246 چهارشنبه 27 خرداد 1394 زمان : 14:49 نظرات (0)

باسکول به انگلیسی به مفهوم scale بوده و به کلمه weighbridge نیز ترجمه می گردد ، کلمه scale به معنای مقیاس می باشد و حتی این کلمه به معنای ترازو نیز ترجمه می گردد ، و معنای اصلی کلمه ی scale مقایس است که می توان به کلمه ی ترازو و کلمه باسکول ارتباط داد .

کلمه باسکول ابتدا از کلمه ترازو دریافت شده است که باسکول در واقع همان ترازو در سایز بزرگ می باشد که به کلمه ی باسکول شناخته می شود ، ترازو به انگلیسی به مفهوم balance بوده و باسکول به انگلیسی scale می باشد اما این موضوع قطعیت نداشته و گاهی در ترجمه و حتی در سرچ گوگل برای کلمه باسکول کلمه scale بلد و معرفی می گردد ، ترازو و باسکول در مفهوم کلی توزین می باشند که به انگلیسی weighing ترجمه گشته و کلمه ی باسکول نیز به weighridge که از همان کلمه weighing دریافت می گردد .

می توان کلمه ی weighing را به مفهوم کلمه ی باسکول نزدیک تر دانست در صورتی که کلمه ی scale به معنای مقایس است با ذکر این مورد که عکس ترجمه translate google که کلمه ی باسکول را scale ترجمه می نماید ، google search در زمان سرچ کلمه باسکول کلمه scale را به انگلیسی معرفی می نماید ، باسکول دیجیتال به انگلیسی digital scale بوده که در اینجا در می یابیم که کلمه ی باسکول به انگلیسی همان کلمه ی scale بوده و صحت google search برای مفهوم کلمه باسکول بالاتر می باشد .

mina niknam بازدید : 85 دوشنبه 04 اسفند 1393 زمان : 11:47 نظرات (0)

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای 

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

mina niknam بازدید : 249 دوشنبه 13 بهمن 1393 زمان : 15:26 نظرات (0)

ترازوی پرینتر دار نوعی از ترازوی دیجیتال است که با تولید فاکتور به ترازوی پرینتر دار معروف است ، ترازو با گزارش فروش اطلاعات را برای مشتری ارسال و برای فروشنده ذخیره می نماید ، خرید ترازوی دیجیتال پرینتر دار موجب رضایت مشتری و ثبت اطلاعات می گردد ، ترازوی پرینتر دار در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتباط مستقیم با مشتری می باشند و نیاز به فاکتور فروش برای مشتری داشته و نیاز است که اطلاعات کارکرد روزانه ، هفتگی و ماهانه ی فروشگاه را ذخیره نمایند .

ترازوی پرینتر دار در چندین مدل تولید می گردد که اولین مدل ترازو دستگاه پرینتر دار ساده است ، نوع دوم ترازوی بارکد پرینتر بوده و نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد کدار است که بهترین و کامل ترین ترازوی دیجیتال پرینتر دار به شمار می رود ، انتخاب ترازوی ساده پرینتر دار برای فروشگاه های معمولی مناسب می باشد و انتخاب ترازوی بارکد پرینتر برای فروشگاهی مناسب است که دارای سیستم فروش ( صندوق فروشگاهی ) می باشد و نیاز به انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر یا صندوق است در این حالت فروشگاه باید ترازوی بارکد زن بر دارد که انتقال اطلاعات از ترازو را توسط بارکد تولید شده از ترازوی دیجیتال به صندوق از طریق بارکد خوان انجام نماید ، در نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد زن است که برای بسته بندی مناسب می باشد ، از سویی نیاز در فروشگاه ها نیز قابل هماهنگ شدن با سیستم فروش می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش برند ترین سیستم های توزین می باشد که جهت اطلاع از قیمت ترازو و اطلاع از نحوه تعمیرات ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین مجرب این مرکز تماس حاصل نمایید یا به صفحه ی هر محصول رفته و از قابلیت ها  و قیمت فروش ترازو آگاه گردید .

mina niknam بازدید : 207 دوشنبه 13 بهمن 1393 زمان : 15:25 نظرات (0)

ترازوی پستی به ترازوی دیجیتالی اطلاق می گردد که در اداره ی پست برای توزین پاکت و بسته مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازوی پستی مدل خاصی از ترازو نیست بلکه به ترازوی دیجیتال که مورد قبول اراده ی پست باشد و ترازو دارای دقت 1 گرم در توزین است گفته می شود .

در ادارات پست جهت بسته بندی و ارسال بسته های پستی و پاکت نیاز به توزین و محاسبه ی وزن بسته ها می باشد که باید با سیستم توزین دیجیتال صورت پذیرد که دارای دقت بسیار مناسبی باشد تا وزن دقیق بسته ها را کاربر داده و کاربر هزینه ی ارسال بسته های پستی از از مشتری پیش کرایه نماید .

ترازوی پستی باید دارای شرایطی مانند توزین دقیق ، دقت بالا در توزین و استاندارد توزین باشد ، ترازوی دیجیتال پستی علاوه بر شرایط ذکر شده در بعضی موارد باید دارای امکان اتصال ترازوی دیجیتال به کامپیوتر را داشته باشد تا اطلاعات توزین را از ترازو به کامپیوتر انتقال داده و کاربر بتواند پرینت توزین را بر روی بسته ی ارسالی ثبت و الصاق نماید .

 ترازوی پند مدل px3000 تنها ترازو دیجیتالی است که دارای تمامی مشخصات ذکر شده است از این رو ترازوی پند به ترازوی اداره پست معروف می باشد ، این دستگاه دارای بدنه ی مقاوم و ظاهر بسیار کاربردی بوده و از سویی ترازوی دیجیتال پستی دارای دقت 1 گرم در 5 کیلو گرم ظرفیت و دارای دقت 5 گرم در توزین تا 30 کیلو گرم می باشد .

نمایشگر واضح ترازو و امکان اتصال آن به کامپیوتر از ویژگی های برجسته است که این ترازو را به ترازو پستی معروف می نماید ، بسته های پستی علاوه بر توزین و بسته بندی شدن مجدد در اداره ی پست در قسمت ارسال بار نیز مجدد توزین می گردد از این رو یکپارچه بودن ترازوی پستی دیجیتال اهمیت می یابد و وزن ثبت شده و مبلغ دریافت شده بابت ارسال بسته که بر روی بدنه ی بسته توسط کاربر اولیه ثبت شده باید دقیق و مورد تایید قسمت انبار گردد و اگر اشتباهی رخ دهد تا وزن یکی از ترازو دیجیتال ها اشتباه باشد بسته مرجوع می گردد .

تنها ترازوی دیجیتالی که در چندین سال اخیر توسط اداره ی پست تایید گردید ترازوی پند پستی 3000 است که به ترازوی put نیز معروف می باشد ، دستگاه دارای باتری داخلی بوده که در زمان عدم دسترسی به برق یا قطعی برق امکان استفاده داشته باشد ، ترازوی صنعتی معرفی شده دارای نمایشگر وزن بوده و امکان محاسبه ی مبلغی را ندارد و از قسمت کیبرد نیز بهره مند نمی باشد و تنها کلید روشن - خاموش و پارسنگ الکترونیکی برای تنظیم ترازو در اختیار کاربر قرار می گیرد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند دستگاه را به عنوان یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در گروه ترازوی صنعتی تایید می نماید و گارانتی ترازو را به مدت 14 ماه تایید می نماید .

عمر طولانی ترازو و کیفیت فوق العاده در توزین موجب می گردد یک ترازوی قدرتمند برای امر صنعتی در امور بسته بندی باشد از ویژگی های دیگر ترازو می توان به شمارشگر داخلی ترازو اشاره نمود که در امر بسته بندی کالا ها و قطعات یکسان تاثیر به سزایی دارد .

شمارش قطعات توسط ترازوی پستی معرفی شده کار بسته بندی را بسیار سرعت داده و بهترین روش جهت شمارش و بسته بندی می باشد زیرا علاوه بر سرعت بخشیدن به کار امکان خطا را به مقدار قابل توجهی کاهش و حتی در موارد از بین می برد ،  جهت تعمیر ترازوی دیجیتال یا اطلاع از قیمت ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

mina niknam بازدید : 89 چهارشنبه 30 مهر 1393 زمان : 10:45 نظرات (0)

تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .

در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با دیجی اسکال بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد ، گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره چهار رقمی 0216123 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی دریافت می نمایید باز می شود .



تعمیر ترازو راه کارهایی دارد که از خرابی مجدد ترازو جلوگیری می نماید و خرابی ترازو می کاهد ، ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و برد های اصلی و لودسل توزین فرمان دریافت می نماید و این قسمت ها حساس ترین قسمت ترازو دیجیتالی می باشد و کمتر از ناحیه های دیگر دچار مشکل می گردند و با خرابی این قسمت ها به خصوص لودسل هزینه تعمیرات ترازو بالا تر می رود ، تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس علم و آموزش های مربوط بر هر ترازو صورت می پذیرد و کارشناس تعمیر ترازو به صورت کامل آشنا به امور و نوع کارکرد قطعات ترازو است .

mina niknam بازدید : 247 سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 12:01 نظرات (0)

تعمیر ترازوی پند خود را به دیجی اسکال بسپارید تا تعمیرات ترازوی پند در مرکز مطمئن و دارای مجوز از کارخانه ی پند صورت پذیرد ، تعمیر ترازو به دلیل حساسیت قطعات نیاز به تخصص و طی نمودن دوره ی آموزشی دارد و بدون داشتن این علم تعمیرات ترازو غیر ممکن است و گاهی نیز موجب تخریب قطعات حساس دیگر ترازو می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند تمامی خدمات انجام شده را به مدت 3 ماه گارانتی می نماید و قطعات مورد استفاده در تعمیرات ترازوی پند کاملا فابریک هستند و از کارخانه ی تولیدی دریافت می گردند .



ترازوی پند سالیان زیادی است که بهترین ترازوی دیجیتال موجود در بازار شناخته شده است ، ظاهر شکیل ، بدنه ی بسیار مقاوم و کاربری بالا در ترازوی دیجیتال موجب داشتن طرفداران زیادی گردیده است ، این در حالیست که قیمت ترازوی پند از تمامی ترازو دیجیتال هم سطح بالا تر است و با این وجود باز هم ترازو پند آمار فروش بالاتری دارد .

دیجی اسکال در نظر دارد صفحه ای را با عنوان قیمت قطعات ترازو با قید نمودن هزینه ی تعمیرات ترازو ایجاد نماید تا قبل از اقدام به تعمیر ترازو پند ، مشتری با تعرفه ها آشنا گردد ، قطعات ترازو دامنه گسترده ای دارد که در آینده به این موضوع خواهیم پرداخت .

جهت تعمیر ترازوی پند در دیجی اسکال به دو روش در محل و یا تعمیر در نمایندگی می توان اقدام نمود ، قبل از اقدام به تعمیرات ترازو به مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید و ایراد ترازوی دیجیتال را توضیح دهید تا هزینه ی تعمیرات و چگونگی تعمیر را به صورت کامل شرح دهند گاهی نیز ترازو از حالت استاندارد خارج شده و مشکل ایجاد نموده است که اصلا نیاز به تعمیر ندارد توضیحات قبل تعمیر از هزینه های بی دلیل جلوگیری می نماید و در صورت خارج شدن ترازو از استاندارد مشاورین به شما کمک می نماید تا پشت تلفن مشکل ترازو دیجیتال حل شده و نیاز به تعمیر و هزینه نداشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ترازو و مشخصات فنی و ویژگی ها می توانید به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .

mina niknam بازدید : 245 سه شنبه 18 شهریور 1393 زمان : 10:42 نظرات (0)

تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را به ما بسپارید ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی با برند های معروف سارتریوس آلمان و AND ژاپن و کیا می باشد ، دیجی اسکال با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر ترازوی آزمایشگاهی معتبر ترین مرکز جهت تعمیر ترازو می باشد .


 دیجی اسکال بهترین مرکز جهت تعمیر ترازوی آزمایشگاهی در ایران 


 تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با داشتن قطعات فوق حساس کار ساده ای نیست و هر تعمیرگاه یا تعمیرکار ترازو قادر به تعمیر ترازو آزمایشگاهی نخواهد بود این دستگاه دارای قطعات بسیار گران قیمتی می باشد و اگر تعمیرکار به سیستم ترازو آشنا نباشد ممکن است در تعمیر ترازو به قطعات دیگر آسیب برساند و این هزینه ی تعمیرات ترازو را چندین برابر می نماید و یا ممکن است پس از تعمیر غیر مجاز ترازوی دیجیتال غیر قابل استفاده گردد .

برای روبرو نشدن با مشکلات ذکر شده قبل از انتخاب تعمیرگاه ترازو ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشید و از تعهد و سابقه ی مرکز مورد انتخاب مطمئن گردید ، دیجی اسکال تنها ترین سایت تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد و تمامی خدمات ترازو که توسط این مرکز صورت گرفته دارای 7 روز گارانتی تعویض می باشد .

جهت اطلاع از قیمت ترازو و تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

mina niknam بازدید : 495 سه شنبه 21 مرداد 1393 زمان : 15:24 نظرات (0)

قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است و در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد ، این در تمامی محصولات ترازو محک و باسکول محک فعال و پس از خرید با طی شدن 1000 ساعت از مصرف دستگاه ، حالت قفل فعال می گردد .



روش های باز نمودن قفل ترازو محک :

  1- اگر بر روی نمایشگر ترازوی فروشگاهی پس از عبارت lock code قسمت وزن و قسمت قیمت واحد ، نه رقم به نمایش در می آید با یادداشت نمودن شماره ی به نمایش در آمده با خط ویژه ی چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نموده با خواندن شماره ذکر شده کد را دریافت نمایید .
  2- اگر بر روی نمایشگر ترازو تنها عبارت lock code به نمایش در آمده و رقمی بر روی نمایشگر ردیف اول و دوم ظاهر نمی شود ، ابتدا ترازو را توسط دکمه ی اصلی روشن / خاموش که در کنار قسمت پایین بدنه یا زیر کفه کلی بدنه قرار گرفته است خاموش نمایید سپس با فشردن دکمه ق در قسمت کیبرد و فشردن همزمان دکمه روشن / خاموش اصلی را زده ( همزمان که دکمه ی ق را فشار می دهید ) و ترازوی دیجیتال را روشن نمایید و تا زمانی که از ترازو دیجیتال صدای بوق ممتد ساطع نشده انگشت را از روی دکمه ی ق بر ندارید ، با صدای بوق ممتد انگشت را از روی دکمه ی ق بردارید ، می بیند که حالت 1 ایجاد شده و می توانید به روش بالا عملیات را ادامه دهید ، اگر با فشردن همزمان دکمه ق و روشن / خاموش دستگاه کد ترازو در قسمت اول و دوم به نمایش در نیامد مجدد این عمل را تکرار نمایید تا ترازو به حالت ذکر شده انتقال یابد .
  3- حالت سومی نیز وجود دارد که قفل ترازو توسط کد باز نمی گردد این در صورتی است که ترازوی دیجیتالی بسیار قدیمی بوده و متاسفانه ترازو به صورت کد دستی فعال نمی گردد در این صورت ترازو باید به نمایندگی ترازوی محک انتقال یافته و توسط دستگاه قفل شکن فعال گردد .


اگر تمامی مراحل بالا را طی نمودید و قفل ترازو باز شده اما ترازو توزین ننمود ، دستگاه را توسط دکمه اصلی روشن / خاموش ، خاموش و پس از چند دقیقه روشن نمایید تا ترازو به صورت کامل فعال گردد .

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 866
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 11,284
  • بازدید کلی : 123,845