loading...

ترازو-باسکول

مقالات ترازو و باسکول،تعمیر ترازو و باسکول،کالباس بر

mina niknam بازدید : 132 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 15:33 نظرات (0)

با افزايش يافتن قيمت لاستيك خودرو و تاثير آن بر روي ديگر انواع كالا انواع لاستيك دولتي با ترخ دولتي در دسترس مردم قرار گرفته است. از انجا كه لاستيك از جمله كالاهاي مصرفي محسوب مي شود بنابراين براي بسياري از افراد پرداخت هزينه هاي سنگين خودرو بسيار مشكل شده است ولي مي توانند از خريد لاستيك دولتي براي حل مشكل خود و تهيه لاستيك ماشين خود استفاده نمايند. دليل اثر گذاري قيمت بالاي لاستيك بر روي ديگر كالاها اين است كه براي حمل و نقل كالا ها كه از انواع ماشين استفاده مي شود كه بالا بودن قيمت لاستيك در نهايت به خاطر بالا رفتن هزينه حمل و نقل بر روي قيمت كالا اثر مي گذارد و اين براي اقشار متوسط به پايين مردم بسيار ناخوشايند خواهد بود. اما با توجه به شرايط اقتصادي كنوني در همه زمينه ها و اعمال تحريم ها از كشورهاي خارجي قيمت انواع لاستيك تا حد زيادي افزايش پيدا كرده است و اين به دلايلي نظير گرانقيمت بودن واردات مواد اوليه لاستيك مي باشد . بنابراين براي رعايت حال استفاده كنندگان از خودرو لاستيك دولتي با داشتن شرايطي عرضه مي شود.

يكي از عرضه كنندگان لاستيك دولتي فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ مي باشد ك با احراز شرايطي اقدام به فروش لاستيك دولتي مي نمايد. لاستيك دولتي با قيمت مناسبي نسبت به نوع آزاد لاستيك به فروش مي رسد و با ارائه مداركي مي توانيد لاستيك دولتي را در تعداد مشخصي تهيه نماييد. شركت بارز نيز يكي از شركت هايي است كه ناچار به فروش لاستيك با قيمت هاي بالا شده است و دليل آن هم همان طور كه گفته شد بالا رفتن بسيار زياد دلار در مدت زمان كمي بود و اينكه براي تهيه بسياري از مواد اوليه لاستيك نياز به تامين مواد از كشورهاي خارجي مي باشند. ولي با تلاش اين شركت در جهت تامين مواد مورد نياز خود با قيمت مناسب توانسته است تا لاستيك دولتي را با قيمت دولتي و مناسب به دست مردم برساند. گرجه باز هم در تهيه لاستيك دولتي با مشكلاتي مواجه هستيم ولي لاستيك بارز سعي در حل همه اين مشكلات داشته است تا بتواند دغدغه بسياري از مردم را در اين زمينه برطرف نمايد. شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت لاستيك دولتي به فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ مراجعه كرده و لاستيكي را كه مورد نيازتان مي باشد را خريداري نماييد.

لاستيك بارز در برابر بسياري ديگر از شركت ها انواع بيشتري از لاستيك را توليد و عرضه مي نمايد و براي تهيه لاستيك دولتي مي توانيد به سايت يوزپلنگ مراجعه نماييد. همچنين براي نحوه دريافت لاستيك دولتي مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس گرفته و با كارشناسان اين سايت براي نحوه دريافت لاستيك دولتي و قيمت و انواع لاستيك دولتي مشورت نماييد. براي اين كه در خريد لاستيك دولتي با مشكلاتي مواجه نشويد و از دست دلالان در امان بمانيد بايد به فروشگاه هايي معتبر براي خريد لاستيك دولتي مراجعه نماييد. سايت يوزپلنگ نيز در راستاي كسب رضايت مشتريان اقدام به فروش لاستيك دولتي در انواع مختلف عرضه شده نموده است

mina niknam بازدید : 164 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 15:08 نظرات (0)

یکی از مهم ترین قسمت ها خودرو تایر خودرو می باشد که باید دقت زیادی را در خرید تایر خودرو داشته باشید تا با پرداخت قیمت تایر که معمولاً هزینه ای بالا می باشد با مشکل روبرو نشوید. شما باید درباره خرید تایر اطلاعات مناسبی داشته باشید تا بتوانید با بهترین نوع تایر را خریداری نمایید. تایر در برندها و کیفیت های متنوعی به شکل داخلی و خارجی تولید می شود و شما باید بهترین نوع تایر را بر اساس نوع خودروی خود خریداری نمایید. بر اساس نوع خودرویی که دارید و نوع تایری که انتخاب می کنید قیمت تایر نیز متفاوت می باشد.

اگر قیمت تایر بالا باشد و کیفیت تایر نیز بالا باشد ارزش پرداخت قیمت تایر را دارد اما در بسیاری از مواقع فروشنده تایر متاسفانه تایرهای تاریخ مصرف گذشته را به جای تایر های نو و با کیفیت به فروش می رسانند و قیمت تایر را همان قیمت نوی تایر دریافت می نمایند که در این صورت شما متضرر خواهید شد. بنابراین بابت مقدار قیمت تایر که پرداخت می نمایید باید از کیفیت تایر ا طمینان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش تایر اقدام به خرید نوعی مناسب از تایر بکنید و همچنین می توانید خرید تایر را از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهید. یکی از معنبر ترین فرشگاه های اینترنتی لاستیک فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ می باشد که شما با مراجعه به این سایت می توانید از انواع لاستیک موجود در بازار دیدن کرده و ضمن مطالعه مشخصات انواع برندها و لاستیک ها بهترین و مناسب ترین نوع لاستیک را انتخاب نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت تایر به این سایت مراجعه نموده و یا با شماره های موجود در سایت مراجعه نمایید. بهترین قیمت تایر را می توانید با مراجعه به ا ین سایت دریافت نمایید. ضمن اینکه اطلاعات کامل لاستیک در فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ درج شده است. قبل از خرید تایر بهتر است بسیاری از اطلاعات را کسب نموده و سپس اقدام به خرید تایر نمایید. یکی از اطلاعاتی که بهتر است قبل از خرید تایر داشته باشید اطلاعات کامل در زمینه قیمت تایر در انواع مختلف می باشد تا فروشنده نتواند قیمت تایر را با چیزی بالاتر از آن چه هست به شما اعلام نماید. برای خرید تایر باید مشخصات کامل تایر را از روی لاستیک به شکل کامل بخوانید تا بهترین نوع و مناسب ترین نوع تایر را برای خودرو خود انتخاب نمایید. تایر همچنین برای ماشین های سنگین در برندهای مختلفی تولید می شود و شما بر اساس نوع نیازی که دارید می توانید یکی از مناسب ترین انواع لاستیک را خریداری نمایید. میزان فشاری که یک لاستیک می تواند تحمل کند و یا میزان اصطکاکی که تایر دارد از جمله اطلاعاتی می باشد که باید در زمینه خرید لاستیک داشته باشید. در خرید لاستیک خودرو میزان سبکی لاستیک و ضخامت و اندازه اج های لاستیک خودرو از ملاک های خرید لاستیک خودرو به حساب می آید. برندهای داخلی تولید لاستیک نیز از کیفیتی بسیار مناسب برخوردار می باشند وقیمت تایر داخلی نیز بسیار مناسب می باشد

mina niknam بازدید : 100 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 14:52 نظرات (0)

شما در هنگامي كه مي خواهيد لاستيك بارز را خريداري نماييد بايد اطلاعات لازم را در زمينه لاستيك بارز داشته باشيد. لاستيك بارز بسياري از انواع لاستيك را توليد كرده و به بازار عرضه كرده است و شما بايد بر اساس نوع نياز خود يكي ازآنها را خريداري نماييد.  خريد لاستيك بارز بايد بر اساس اطلاعاتي باشد كه بر روي آن درج شده است. توجه نماييد كه براي خريد لاستيك بارز به سايت هاي معتبري مانند فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ مراجعه نماييد كه مي دانيد محصولات آن داراي كيفيت مناسبي باشد. اگر مي خواهيد خريد را از فروشگاه ها و به شكل حضوري انجام دهيد نيز بايد به فروشگاه هايي مراجعه نماييد كه از كيفيت محصولات آن ها اطمينان داشته باشيد. بنابراين بهتر است بدون نداشتن شناخت از فروشگاه كار خريد لاستيك را انجام ندهيد. خريد اينترنتي لاستيك بارزتوسط فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ به راحتي امكان پذير بوذه و شما مي توانيد با خريد اينترنتي لاستيك بارز تمام خصوصيات لاستيك بارز و انواع آن ها را مشاهده نموده و با اطمينان خريد اينترنتي لاستيك بارز را انجام دهيد. با خريد اينترنتي لاستيك بارز ديگر نيازي نداريد به فروشگاه هاي مختلفي براي خريد لاستيك بارز مراجعه نماييد. و مي توانيد لاستيك مورد نظر خود را به راحتي خريداري نماييد. بارز يكي از بهترين برندهاي داخلي مي باشد و اگر مشخصات آن را به خوبي مشاهده نماييد  مي توانيد براي مدت ها از آن بدون هيچ مشكلي استفاده نماييد. 

فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ به منظور جلب رضايت شما مشتريان خدمات خريد اينترنتي لاستيك بارز را قرار داده است تا شما به راحتي و از منزل بتوانيد خريد اينترنتي لاستيك بارز را به راحتي انجام دهيد. لاستيك بارز هم داراي محبوبيت مناسبي در ميان مشتريان بوده و مي توان گفت كه در برابر ساير لاستيك هاي ساخت داخل رتبه بالايي را كسب نموده است. شما مي تواني با مراجعه به سايت يوزپلنگ و مشاهده انواع لاستيك بارز خريد اينترنتي لاستيك بارز را با خيالي آسوده انجام دهيد. ما پس از بررسي هاي لازم در جهت كيفيت كالا و قرار دادن اطلاعات دقيق درباره لاستيك بارز اين امكان را فراهم آورده ايم كه شما نيز محصولات متنوع ما را مشاهده كرده و  با مقايسه اي كه انجام مي دهيد بهتري خريد اينترنتي لاستيك بارز را انجام دهيد تا بعداً دچار پشيماني نشويد. نام قبلي گروه صنعتي لاستيك بارز لاستيك كرمان بوده است كه بعدا به لاستيك بارز تغيير نام داد. خريد اينترنتي لاستيك بارز براي انواع خودرو هاي شخصي و يا انواع ماشين آلات كشاورزي انجام دهيد. با خريد اينترنتي لاستيك بارز از فروشگاه اينترتي يوزپلنگ مي توانيد از كيفيت محصولات اطمينان داشته باشيد. در سال 92 لاستيك بارز در ميان ساير انواع لاستيك رتبه اول را كسب نموده است. از خصوصيات بارز لاستيك بارز وزن مناسب و سبك آن مي باشد. كيفيت محصولات بارز از برندهاي چيني بسيار قابل قبول تر بوده و مي توانيد با خيالي اسوده از آن استفاده نماييد و به جاي برندچيني از لاستيك بارز استفاده نمااييد. براي اطلاعات بيشتر به سايت مراجعه نماييد

mina niknam بازدید : 80 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 14:41 نظرات (0)

براي تهيه و خريد لاستيك خودرو بايد نكاتي را در نظر بگيريد تا در استفاده از لاستيك خودرو با مشكل برخورد نكنيد. از مهم ترين نكاتي كه بايد درباره لاستيك خودرو بدانيد اين است كه به تاريخ اقضاي لاستيك خودرو توجه نماييد. تازيخ انقضاي لاستيك خودرو به شكل چهار رقمي بر روي لاستيك خودرو نوشته شده است و شما بايد بتوانيد در هنگام خريد لاستيك خودرو  ان را از روي لاستيك بخوانيد. اين عدد 4 رقم بوده و سال توليد به همراه هفته اي از سال كه لاستيك توليد شده است بر روي آن مشخص شده است. تاريخ انقضاي لاستيك 4 سال پس از تاريخي است كه بر روي لاستيك درج شده است. اگر شما پس از اين تاريخ از لاستيك خودرو استفاده نماييد ممكن است خطرات جاني براي شما ا يجاد شود بنابراين بايد در خريد لاستيك خودرو به اين نكته توجهي ويژه داشته باشيد تا با پرداخت قيمت لاستيك با مشكلي روبرو نشويد.

يكي ديگر از نكاتي مه بايد براي خريد لاستيك خودرو در نظر داشته باشيد حد اكثر ميزان فشاري است كه لاستيك مي تواند تحمل نمايد. اين عدد نيز بر روي لاستيك خودرو نوشته شده است و بنابراين شما باي بر اساس نوع خودرو و نياز خود يكي از انوااع لاستيك خودرو را تهيه نماييد. براي مسافرت هاي طولاني مقدار فشار لااستيك بايد 4psi كاهش بيابد زيرا در مسير طولاني لاستيك خودرو بر اثر گرم شدن دچار افزايش فشار خواهد شد. اين عدد نيز بر روي ديوار كناري لاستيك خودرو نوشته شده است  به راحتي مي توانيد عدد را پيدا كرده و بخوانيد. مي توانيد از فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ براي خريد لاستيك مورد نياز خود  استفاده نماييد. خريد اينترنتي لاستيك خودرو داراي مزاياي زيادي مي باشد  كه از آن جمله مي توان به گرفتن اطلاعات كاملي در زمينه خريد لاستيك خودرو اشاره نمود . همچنين براي خريد لاستيك خودرو نيازي نداريد به فروشگاه هاي فروش لاستيك خودرو به شكل حضوري مزاجعه نماييد و مي توانيد به راحتي ضمن مشاهده مشخصات لاستيك خودرو يكي از انواع لاستيك خودرو را سفارش دهيد.

يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد در زمان خريد لاستيك خودرو در نظر داشته باشيد استاندارد بودن لاستيك خودرو مي باشد. شما اگر مي خواهيد لاستيك خودرورا تهيه نماييد بايد بدانيد كه مي خواهيد از آن چه استفاده بكنيد و نوع لاستيك خودرو را بر ان اساس انتخاب نماييد براي مثال ميزان استفاده و نوع استفاده از لاستيك خودرو در نوع جاده خشك يا نرطوب در انتخاب لاستيك خودرو موثر مي باشد.

علاوه بر رعايت هايي كه در زمان خريد لاستيك خودرو مي كنيد بايد به خوبي نيز از لاستيك خودرو نگهداري نماييد تا بتوانيد براي مدت استاندارد از لاستيك خودرو استفاده نماييد. باد لاستيك خودرو بايد در زمان هاي مناسبي چك شود و بهتر اين است كه لاستيك خودرو براي هر چهار چرخ از يك نوع باشد. همچنين چرخ هاي خودرو بايد در حالت بالانس قرار داشته باشند تا به لاستيك خودرو آسيبي وارد نشود. يكي ديگر از نكاتي كه بايد براي تهيه لاستيك خودرو رعايت نماييد استفاده از لاستيك خودرو به شكل نو مي باشد

mina niknam بازدید : 95 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 14:34 نظرات (0)

يكي از انواع لاستيك كه در ايران محبوبيت خوبي نيز به دست آورده است لاستيك بارز مي باشد. گروه صنعتي بارز كار خود را از سال1372 آغاز نموده است  و تاكنون موفقيت هاي زيادي را در زمينه توليد انواع لاستيك بارز كسب كرده است. لاستيك بارز براي انواع خودرو ها توليد مي شود و شما مي توانيد براي خريد لاستيك بارز براي خودروي خود يكي از انواع لاستيك بارز مناسب را انتخاب نماييد. چنانچه خودروي پرايد داريد مي توانيد لاستيك بارز پرايد را خريداري نماييد. قيمت لاستيك بارز پرايد بسيار مناسب بوده و از كيفيت بالايي نيز برخوردار مي باشد. شما مي توانيد براي گرفتن اطلاعات بيشتر درباره قيمت لاستيك بارز پرايد به نمايندگي ها مجاز فروش انواع لاستيك بارز مراجعه نماييد. يكي ديگر از راه هايي كه مي توانيد از قيمت لاستيك بارز پرايد اطلاع پيدا نماييد مراجعه به فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به اين سايت علاوه بر دريافت اطلاعات كامل درباره انواع لاستيك و برندهاي معتبر مي توانيد اطلاعاتي نيز در زمينه قيمت لاستيك بارز پرايد به دست بياوريد و يا با كارشناسان فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ تماس بگيريد. براي خريد لاستيك بارز پرايد بايد از سلاما و تاريخ انقضاي لاستيك مطلع شويد و با خيال راحت ان را خريداري نماييد در صورتي كه از لاستيك اطلاعات مناسبي در دست نداريد بهتر است قبل از خريد لاستيك اطلاعات لازم را از فروشگاه ها و يا سايت هاي معتبر اينترنتي كسب نماييد. بسياري از فروشندگان هستند كه متاسفانه فقط به فكر سود خود بوده و هنگام خريد لاستيك نيز اطلاعاتي مناسب را درباره آن لاستيك در اختيار شما قرار نمي دهند و از بي اطلاعي شما براي فروش لاستيك استفاده مي كنند. همچنين براي خريد لاستيك پرايد نيز بايد درباره قيمت لاستيك بارز پرايد اطلاعات داشته باشيد تا فروشنده نتواند قيمت لاستيك بارز پرايد را بيشتر از آنچه در حقيقت هست به شما نفروشد.

نوع استفاده اي كه از خودرو و لاستيك خودرو مي كنيد و ميزان استفاده از خودرو بر روي انتخاب شما در انتخاب لاستيك موثر خواهد بود. براي مثال اگر مسافرت هاي طولاني انجام مي دهيد و يا در مناطق مرطوب هستيد براي خريد لاستيك خودرو بايد همه اين گزينه ها را نيز در نظر بگيريد كه همه اين ها بر روي تصميم شما براي خريد لاستيك خودرو تاثير مي گذارد. علاوه بر اين انتخاب شما  درباره لاستيك خودرو بر روي قيمت لاستيك بارز پرايد نيز تاثير مي گذارد ولي براي استفاده از حداكثر عمر لاستيك بايد نوعي از لاستيك را خريداري نماييد كه براي خودرو و نوع استفاده شما مناسب باشد و در مدت زمان كوتاهي دچار خرابي نشود. در صورتي كه از لاستيكي نامناسب براي خودروي خود استفاده نماييد ممكن است دچار خطراتي در طول استفاده از لاستيك خودرو بشويد كه از آن جمله مي توان به خطرات مالي و مخصوصاً جاني غير قابل جبران اشاره نمود. براي اطلاع ازليست قيمت لاستيك بارز پرايد مي توانيد با فروشگاه اينترنتي يوزپلنگ مراجعه كرده و يا در اين باره با كارشناسان اين قسمت تماس حاصل نماييد.

mina niknam بازدید : 127 یکشنبه 26 اسفند 1397 زمان : 14:24 نظرات (0)

انواع لاستيك براي انواع خودرو توسط برندهاي مختلفي توليد مي شود. لاستيك ها داراي خواص مشخصي مي باشند و هر كدام از آن ها براي نوعي از خودرو مناسب مي باشد و شما بايد بر اساس نوع نياز خود يكي از انواع لاستيك را براي خودروي خود خريداري نماييد. بر اساس انواع مختلف لاستيك قيمت لاستيك نيز انواع مختلفي دارد و شما بايد بر اساس نوع لاستيكي كه مي خواهيد قيمت لاستيك را پرداخت نماييد. لاستيك هايي با برندهاي داخلي و برندهاي داخلي توليد و مي شوند و شما بر اساس نيازي كه داريد مي توانيد يكي از انواع ان ها را انتخاب نماييد. لاستيك داخلي علاوه بر كيفيت بالايي كه دارد قيمت مناسبي نيز دارد و شما مي توانيد با پرداخت قيمت لاستيك مناسب از كيفيت مناسبي از لاستيك استفاده نماييد. براي خريد لاستيك شما بايد نكاتي را در نظر بگيريد و بر آن اساس انتخاب لاستيك را انجام دهيد. بر اساس نوعي از لاستيك كه انتخاب مي كنيد قيمت لاستيك نيز متفاوت خواهد بود. شما براي اين كه از ليست قيمت لاستيك در انواع مختلف مطلع شويد مي توانيد به شكل حضوري به فروشگاه ها و نمايندگي هاي فروش لاستيك مراجعه نماييد ولي يكي از راحت ترين راه ها براي اطلاع از ليست قيمت لاستيك مراجعه به سايت هاي معتبر اينترنتي مي باشد. در اين زمينه مي توانيد بهفروشگاه اينترنتي يوزپلنگ براي اطلاع پيدا كردن از قيمت لاستيك مراجعه نماييد. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر درباره قيمت لاستيك مي توانيد با شماره هاي كارشناسان ما كه در سايت يوزپلنگ آمده است مراجعه نماييد.

براي اطلاع از قيمت لاستيك به فروشگاه ها و نمايندگي ها و سايت هاي معتبري مراجعه كنيد كه از آن ها اطمينان داشته باشيد و بهتر اسن قبل از اقدام براي خريد لاستيك از قيمت لاستيك در انواع مختلف و يا نوعي كه مورد نياز شما مي باشد اطلاع پيداكنيد زيرا برخي از فروشندگان هستند كه از بي اطلاعي شما استفاده مي كنند و قيمت لاستيك را بيشتر از آنچه كه واقعا هست به شما اعلام مي كنند. همچنين بسياري از سايت هاي معتبر اينترنتي هستندكه مي توانيد با مراجعه به آن ها درباره قيمت لاستيك اطلاعات مناسبي را يه دست بياوريد. لاستيك هاي چيني هم در بازار هستند كه داراي قيمتي مناسب هستند ولي شما با خريد لاستيك از برندهاي داخلي مي توانيد از كيفيت بهتري نسبت به بسياري از انواع لاستيك چيني برخوردار شويد و علاوه بر اينكه از توليد داخلي نيز حمايت كرده ايد از كيفيت مناسبي نيز بهره مي گيريد و قيمت لاستيك داخلي نيز بسيار مناسب تر از انواع لاستيك چيني مي باشد. در خريد لاستيك به جز قيمت لاستيك بايد نكات ديگري را نيز مد نظر قرار داد كه از آن جمله اندازه اج لاستيك خودرو و ميزان حداكثر فشار، ميزان بار قابل تحمل توسط لاستيك اشاره نمود. همه اطلاعات مورد نياز درباره لاستيك بر روي لاستيك درج شده است و شم ا مي توانيد با مراجعه به سايت هاي اينترنتي از  روش خواندن اين اعداد مطلع شويد. تاريخ توليد لاستيك از مهم ترين نكاتي است كه بايد در خريد لاستيك مد نظر قرار دهيد

mina niknam بازدید : 199 پنجشنبه 23 اسفند 1397 زمان : 14:19 نظرات (0)

توربین هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند نیاز به روانکاری دارند که این روانکاری توسط روغن توربین انجام میشود. روغن توربین از لحاظ ساختار شیمیایی تفاوت زیادی با دیگر روغن ها دارد و تنها مناسب برای روانکاری انواع توربین میباشد. روغن توربین از میزان مصرف بالایی به دلیل ابعاد بزرگی که توربین ها دارند برخوردار است. از جمله وظایفی که روغن توربین انجام میدهد میتوان به روانکاری یاتاقان ها و چرخ دنده ها، انتقال حرارت و خنک کاری یاتاقان ها، عملکرد مناسب هیدرولیکی و و محافظت از زنگ زدگی اشاره نمود.


خرید روغن توربین

برای اینکه روغن توربین از ویژگی های نام برده شده در بالا برخوردار باشد باید از یک سری خصوصیات برخوردار باشد. جلوگیری از اکسیداسیون یکی از مواردی است که باید در خرید روغن توربین لحاظ کنید. روغن توربین که از خاصیت ضد اکسیداسیون برخوردار باشد میتواند تا حد زیادی از پوسیدگی و فرسایش آن جلوگیری کند. جلوگیری از کف کردن، جلوگیری ار خوردگی و فرسایش و جدا پذیری آب و هوا از ویژگی های یک روغن مناسب است و قبل از خرید روغن توربین با کیفیت بالا باید آنها را مد نظر داشته باشید. برای خرید روغن توربین هر برندی که به شما پیشنهاد شد را خریداری نکنید زیرا برخی از برندها کیفیت چندان مناسبی ندارند و علاوه بر اینکه نمیتوانند عملیات روانکاری را به خوبی انجام دهند باعث آسیب رساندن به قطعات داخلی نیز میشود. خرید روغن توربین را با دریافت اطلاعاتی از فروشنده خریداری کرده و نسبت به برندی که به شما معرفی میشود نیز تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید. ماندگاری روغن نیز آخرین نکته ای است که برای خرید روغن توربین در نظر بگیرید. ماندگاری روغن توربین باید بسیار بالا باشد و از خرید روغن هایی که در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست میدهند اجتناب کنید.

 

فروش روغن توربین

در فروش روغن توربین شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند که برخی وارد کننده و برخی دیگر تنها فروشنده هستند. فروش روغن توربین در شرکت هایی که تنها فروشنده هستند با قیمت بالاتری انجام میشود. فروش روغن توربین در شرکت هایی که وارد کننده و فروشنده هستند با قیمت های بسیار مناسبتری در حال انجام است زیرا در این دسته از شرکت ها هیچ واسطه ای وجود ندارد و محصولات با نازلترین قیمت ها به دست مشتری و مصرف کننده میرسد. از جمله شرکت هایی که توانسته با فروش روغن توربین بدون واسطه و مستقیم نظر مشتریان را جلب نماید شرکت پترو تجهیز ورانکاران صدرامیباشد. این شرکت از جمله شرکت های وارد کننده است و محصولات را با نازلترین قیمت ها عرضه میکند. فروش روغن توربین زمانی تنها به صورت حضوری انجام میشد اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی فروش این نوع روغن و همچنین دیگر روانکارها بصورت اینترنتی نیز میسر شده است و میتوان خرید خود را بصورت اینترنتی انجام داد. فروش روغن توربین بصورت اینترنتی این مزیت را بوجود آورده است تا در هر زمان از شبانه روز خرید محصول و یا محصولات مورد نظر خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمود.

mina niknam بازدید : 186 چهارشنبه 22 اسفند 1397 زمان : 17:16 نظرات (0)

تراکتوری که به جلوی آن تیغه ای  به عنوان یکی از قطعات بلدوزر متصل است و در برخی از مواقع کلنگی شکل است و به وسط ماشین متصل است بلدوزر نام دارد. تیغه که یکی از قطعات بلدوزر می باشد وظیفه دارد که خاک و سنگ و یا هر مصالحی دیگر را با هل دادن جا به جا نماید. در قسمت عقب بلدوزر نیز تیغه کلاهی شکلی قرار دارد که به عنوان یکی از قطعات بلدوزر می تواند ریشه درختان را در آورد و یا سنگ ها را بشکافد. از مواردی که می توان از بلدوزر استفاده کرد برای ایجاد راه ها در کوهستان و مناطق سنگلاخی است. همچنین بلدوزر می تواند با هل دادن خاک را تا 100 متر جابه جا کند و یا خاک را در خاکریزها پخش کند. یکی دیگر از استفاده هایی که از قطعات بلدوزر و بلدوزر می شود برای پاک کردن محوطه از عملیات ساختمانی می باشد. بلدوزر می تواند دارای چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی باشد و از نظر ساختاری که تیغه را کنترل می  کند و می تواند کابلی و یا هیدرولیکی باشد که هر کدام دارای مزایایی می باشند. بلدوزر که دارای کنترل هیدرولیکی باشد می تواند تیغه را که یکی از قطعات بلدوزر می باشد را در حالت مشخصی نسبت به زمین نگه دارد و می تواند تیغه را با فشار رو به پایین برای فرو رفتن در داخل خاک فرو ببرد. شما می توانید برای تهیه هریک از قطعات بلدوزر با فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی تماس بگیرید.

بلدوزر اگر چرخ زنجیری باشد می تواند با استفاده از نیروی کششی در زمین های سست نیرو وارد نماید و می تواند در زمین های گلی و سنگلاخی و ناهموار حرکت کند و از این نوع از بلدوزر می توان در پروژه های عمرانی استفاده نمود و کاربرد آن ها در پروژه های عمرانی بیشتر است. اما در کل بلدوزر چرخ لاستیکی که در آن همانظور که از نامش مشخص است از چرخ لاستیکی به عنوان یکی از قطعات بلدوزر استفاده می شود دارای سرعت بیشتری می باشدو همچنن راندمان بیشتری در زمانی که باید در چند نقطه جابه جا شوید دارد.

از آنجا که بلدوزر یکی از ماشین های سنگین عمرانی می باشد بنابراین بر اثر استفاده نادرست از بلدوزر امکان خرابی هر یک از قطعات بلدوزر وجود دارد البته وقتی برای مدت طولانی از قطعات بلدوزر استفاده می شود بنابراین بازهم امکان خرابی قطعات بلدوزر وجود دارد. بنابراین می توانید هر یک لز قطعات بلدوزر را تعمیر کنید و یا در صورتی که قابل تعمیر نباشد باید قطعه خراب شده را با قطعات بلدوزر نو جایگزین نمایید. شرکت های تولید کننده بلدوزر و همه ماشین های سنگین عمرانی برای جلب رضایت مشتریان اقدام به تولید انواع قطعات بلدوزر می کنند و شما باید برای خرید قطعات بلدوزر به نمایندگی های معتبر فروش قطعات بلدوزر مراجعه نمایید. یکی از شرکت های فعال که در زمینه خرید و فروش قطعات بلدوزر فعالیت می کند فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی می باشد که برای رفا حال مشتریان اقدام به فروش انواع قطعات بلدوزر در برندهای مختلف نموده است و شما می تونید قطعات بلدوزر مورد نیاز خود را به راحتی با تماس با این شرکت خریداری نمایید

mina niknam بازدید : 122 چهارشنبه 22 اسفند 1397 زمان : 16:53 نظرات (0)

بهترين راه براي تهيه انواع لوازم يدكي بابكت  در صورت خرابي بابكت مراجعه به نمايندگي هاي مجاز فروش لوازم يدكي بابكت  مي باشد. زيرا نمايندگي هاي مجاز فروش قطعات ماشين الات سنگين اقدام به تهيه اورجينال لوازم يدكي بابكت  مي كنند و شما هيچ نگراني بابت استفاده و به كار گيري از لوازم يدكي بابكت  در وسيله خود نخواهيد داشت. لوازم يدكي بابكت  ممكن است قابل تعمير باشد و يا نباشد بنابراين به نمايندگي مجاز تعمير ماشين هاي سنگين مي توانيد براي بررسي مشكلات هر يك از لوازم يدكي بابكت  مراجعه نماييد. اگر لوازم يدكي بابكت  قابليت تعمير را داشته باشد مي توانيد اقدام به تعمير لوازم يدكي بابكت  نماييد در غير اين صورت نياز به خريد لوازم يدكي بابكت  خواهيد داشت. در برخي از شرايط نيز شايد لوازم يدكي بابكت  براي مدتي كوتاه تعمير شود ولي به صرفه نخواهد بود

نگهداري و تعمير لوازم يدكي بابكت

خراب شدن لوازم يدكي بابكت  اورجينال دليل بر پايين بودن كيفيت لوازم يدكي بابكت  نيست بلكه اين قطعات نيز مانند هر وسيله ديگري بر اثر استفاده زياد مستهلك مي شود و نياز به تعمير و تعويض پيدا مي كند. همچنين استفاده نادرست از ماشين باعث خرابي زود هنگام لوازم يدكي بابكت  مي شود. بنابراين براي بهره گرفتن از حداكثر طول عمر هر يك از لوازم يدكي بابكت  نياز داريد از لوازم يدكي بابكت  به خوبي و به درستي نگهداري نماييد. همچنين انجام سرويس لوازم يدكي بابكت  يكي از راه هايي است كه مي توانيد از حداكثر عمر لوازم يدكي بابكت  استفاده نماييد.

فروشگاه ايران هيدروليك مركزي نمايندگي فروش لوازم يدكي بابكت

فروشگاه هاي زيادي هستند كه اقدام به خريد و فروش انواع لوازم يدكي بابكت  مي كنند ولي براي تهيه هر كدام از لوازم يدكي بابكت  بايد به نمايندگي هاي مجاز مراجعه نماييد. فروشگاه ايران هيدروليك مركزي با داشتن كارشناسان خبره در زمينه انواع لوازم يدكي بابكت  اقدام به فروش انواع لوازم يدكي بابكت  و ديگر قطعات مورد نياز ساير ماشين الات سنگين نموده است بنابراين شما مي توانيد با مراجعه به اين فروشگاه اقدام به خريد يكي از لوازم يدكي بابكت  نماييد. فروشگاه ايران هيدروليك مركزي آماده ارائه مشاوره براي خريد انواع لوازم يدكي بابكت  و ديگر قطعات به شكل حضوري و غير حضوري كرده است. همچنين سايت ايران هيدروليك مركزي اقدام به ارائه اطلاعات كامل در مورد انواع لوازم يدكي بابكت  نموده است و شما براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با اين فروشگاه تماس بگيريد. همچنين شما مي توانيد با تماس با اين فروشگاه ضمن دريافت اطلاعات لوازم يدكي بابكت  مورد نياز خود را سفارش دهيد تا اين فروشگاه قطعه مورد نظر را براي شما ارسال نمايد.

در هنگام مراجعه به فروشگاه ها برا تهيه انواع لوازم يدكي بابكت  از اعتبار فروشگاه مطمئن شويد زيرا در صورتي كه لوازم يدكي بابكت  را به شكل غير اورجينال تهيه نماييد متحمل هزينه هاي بيشتري در آينده خواهيد شد. زيرا علاوه بر اينكه قطعه غير اورجينال به سرعت خراب مي شود مي تواند به ديگر لوازم يدكي بابكت  نيز اسيب وارد كند و شما نياز پيدا كنيد تا لوازم يدكي بابكت  ديگري را نيز خريداري نماييد. تهيه لوازم يدكي بابكت  از افراد متفرقه ميتواند شما را دچار بسياري از مشكلات نمايد كه به اين ترتيب ممكن است چند برابر قيمت قطعه اي كه مي توانستيد تهيه نماييد ناچار به هزينه  كردن براي بهبود وضعيت لوازم يدكي بابكت  نماييد.

mina niknam بازدید : 127 چهارشنبه 22 اسفند 1397 زمان : 16:35 نظرات (0)

یکی از قطعاتی که در فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی به فروش می رسد قطعات بیل بکهو می باشد. برای خرید قطعات بیل بکهو می توانید به شکل حضوری به فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید قطعات بیل بکهو نمایید. قطعات بیل بکهو بر اثر مصرف زیاد و یا استفاده نادرست امکان دارد دچار خرابی و یا ایراد شود که باید در جهت رفع ان اقدام نمایید. در صورتی که به تعمیر و یا تعویض قطعات بیل بکهو اقدام نکنید ممکن خسارات بیشتری به ماشین وارد شود. اگر برای تعمیر قطعات بیل بکهو زود اقدام نمایید ممکن است دیگر نیازی به تعویض و یا خرید قطعات بیل بکهو نداشته باشید و به این ترتیب هزینه کمتری برای تعمیر به جای تعویض خواهید پرداخت.

نمایندگی فروش قطعات بیل بکهو

 با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش قطعات ماشین آلات سنگین برای تهیه قطعات بیل بکهو می توانید از کارشناسان این شرکت مشاوره بگیرید و سپس بر اساس نظر کارشناسان اقدام بهخرید انواع قطعات بیل بکهو نمایید. یکی دیگر از راه هایی که می توانید خرید قطعات بیل بکهو را از این فروشگاه انجام دهید مراجعه به سایت ایران هیدرولیک مرکزی و انتخاب محصول مورد نظر می باشد. بعد از این که قطعات بیل بکهو را انتخاب کردید می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره قطعات بیل بکهو مورد نظر را سفارش دهید تا برای شما ارسال کنیم. قیمت قطعات بیل بکهو طبق قیمت های شرکتی می باشد و از بابت قیمت شما هیچ نگرانی برای خرید قطعات بیل بکهو نخواهید داشت.

بسیاری از قطعات بیل بکهو به شکل غیر استاندارد توسط بسیاری از کارخانه های غیر معتبر ساخته و تولید و عرضه می شوند بنابراین شما برای تهیه قطعات بیل بکهو و یا دیگر قطعات ماشین آلات سنگین به نمایندگی های مجاز آن قطعه مراجعه نمایید تا با خرید یکی از انواع قطعات بیل بکهو خریداری شده دچار مشکل نشوید و در نهایت مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید. زیرا در کوتاه مدت یا قطعات بیل بکهو دچار خرابی می شود و یا به دیگر قطعات بیل بکهو نیز آسیب می رساند و با این ترتیب شما ناچار به تعمیر و یا تعویض آن قطعات نیز می شوید.

تعمیر و تعویض قطعات بیل بکهو

در صورتی که یکی از انواع قطعات بیل بکهو دچار خرابی شود دیگر بیل بکهو یا به درستی کار نمی کند و یا اینکه دیگر کار نمی کند در این مواقع شما نیاز دارید به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه نمایید تا آن ها با استفاده از تخصصی که در تعمیر انواع ماشین آلات سنگین دارند با یررسی قسمت های مختلف ماشین قطعه ای را که دچار خرابی شده است را تشخیص داده و طبق نظر کارشناسانه خود ان را تعمیر و یا با یکی از قطعات بیل بکهو تعویض نماید. در بسیاری از موارد اگر قطعه مورد نظر قابل تعمیر هم باشد عمر زیادی نخواهد داشت و بهتر است اقدام به خرید یکی از قطعات بیل بکهو که دچار خرابی شده بکنید.

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 866
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 11,285
  • بازدید کلی : 123,846